Buketemre 33+5 oldum ve gece dört beş gibi kalkıyorum sırılsıklam olmuşum üstümü değişiyorum yatıyorum yine ter basıyor sabaha karşı işkenceye dönüyor uyku vaktim sizde de oldu mu nasıl bir sonuç aldınız kan idrar hepsi normal
E-C-A Buketemre evet canim oluyor malasf havalarin sogumasni bekledim ama yine hic bir faydası yok dogum yapana kadar devammm
Ozdmrkbraa Buketemre ben bide yatarken bacağımın arasına yastık koyuyorum gece iç çamaşırım ıslak uyanıyorum ilk zaman altıma kaçırdım zannedip korkmuştum 😂 zaten tuvalet beklemek için uyanıyorum o sırada terlemiş oluyorum hem üzerimi değiştiriyorum hem tuvalete gidiyorum kış gelince rahat ederim derken kaloriferleri yakıyorlar da yakıyorlar gece uykusu bitti bende de 34+5 teyim