Zeryigit19902021 Benim kan grubum pozitif, eşimin kan grubunun ne olduğuna bakmadılar bile, o bizim için önemli değil dediler, hala tam anlamış değilim bu kısmı. Yurt dışında yaşıyorum. Benim kan grubumun alt grup dedikleri kısımda negatif ve pozitiflik var . Kan grubum B Rh pozitif/ alt grupta RHc negatif / RHD pozitif olarak bulunuyor. İlk hamileliğimde düşük yaptım. Ebe ve doktor arkadaşlarım ilk düşükte bir doğum gibi düşünürsek o bebeğin kanı düşük esnasında annenin kanıyla karıştığı için ikinci hamilelikte kan uyuşmazlığı ortaya çıkıyor ve iğne yapılır dediler. Buradaki doğum uzmanımızda 28. Hafta ve doğum sonrası 72. Saat sonra iğne olacağımı söyledi. Bugün muayene için gideceğiz ve tekrar kan alınacak, bebeğin kendi üretmeye başladığı kan incelenecekmiş, sonrası nasıl bir süreç izleyecekler ben de bilmiyorum. 🤲🏻🧿Allah evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻♥️🙋🏻♀️🌷🧿