Eliffffff123 Selam kızlar ben 4+4 gebeyim yeni öğrendim fakat göğüslerimde hiç hassasiyet yok çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı ? Normal mi
Ozdmrkbraa Eliffffff123 belirtileri herkes aynı şekilde yaşayacak diye bir durum yok ben hiç bulantısız kusmasız 12.haftaya kadar gelmiştim o yüzden belirtileri dert etmeyin hatta olmaması hamile değilmiş gibi rahat olmak emin olun en keyiflisi 😇
Sermec27 Eliffffff123 benim oğlumda da hiç olmamıştı göğüs hassasiyeti su an Allah nasıp ederse 8+4 haftalık hamıleyım yine hiç göğüs hassasiyeti yok cok normal herkeste olacak diye bir şey yok canım
NeslihannK Eliffffff123 çok normal ben 6. Haftada hamile olduğumu ogrendim o zaman bile yoktu göğüs hassasiyeti 🤭 8. Haftada başladı benim.butun belirtiler 🥰
Eliffffff123 Ozdmrkbraa çok teşekkür ederim 🙏 her an birşey olucak diye korkuyorum noldu nolcak bugün neden kasiklarim agrimadi vs. Tedirgin oluyorum bir de tüp bebek benimkiler
Ozdmrkbraa Eliffffff123 insan zor kavuşunca ayrı bi evhamlı oluyor ama biraz daha sakin karşılamak olanları hamileliği daha rahat geçirmenizi sağlar beklenmedik riskli durumlarda tabi ki ilk iş doktorunuz danışmak olsun sağlıklı bekleyişleriniz zamanında sağlıklı kavuşmalarınız olsun 💛
Eliffffff123 Sermec27 2 senedir o kadar çok şey okuyorum ki internetten herkes başka şey yazıyor. İlk gebeligim olucak Allah nasip ederse acamiyim :) çok teşekkür ederim hepinize içimi rahatlattiniz ♥️
Zulfiye_22 Eliffffff123 ben keseyi 4+3 de gördüm ama küçük mu 5.3 mm gekdi iki gün sonra gittiğimde 5.5 mm olmuş normal mi çok korkuyorum
Aygul01 Sermec27 oyy oyyy cok sevindimmm❤️ Allah tamamini erdirsin insaAllah sağlıcakla kucağına al bebisini insaAllah bunda Güler yüzün ❤️
Zulfiye_22 Sermec27 ultrason kağıdında GS bölümünde yazar bı bakarmisniz ya çok korkuyorum küçük mu kese diye
Sermec27 Zulfiye_22 yok yazmıyor ne yazık ki canım benim kese cok küçüktü doktorum ölçüsünü almamış kesenin
cagla792 Zulfiye_22 Zulfiye_22 Canım ben doktordan geldim şimdi 4+6 7,3 mm çizdi doktor. Normali ne acabaa