Denizzmomm Kızlar biz covid olduk 12. Gunleri bugun ailemin benim 17 babamın önceleri öksürügü vardı bugun ses de gitti cevresinde yada kendsi böyle olan varmı neden böyle oldu
sugarfamily Denizzmomm merhaba benimde ailem covid19 annemde dediğiniz gibi oldu hastanede tedavi gördü şu an daha iyi negatif ama hala hastanede 23. Günü
Gzlgzl Denizzmomm ciğere indi muhtemelen benım ailemde aynı oldu 2.pozitif aldılar beklemeden ambulans yada aile hekımı ile irtibata geçin agrı olsa kalıyor 1ay ama öbür türlü geçmemiş oluyor kan sulandırıcı felan baslıyorlar
Gzlgzl Denizzmomm inşallah bizimde bitti ama semptomları degıstı gitti ailem tekrar pozitif aldı önce yapmak istemediler ikinci test yok dedıler sonra kan sulandırıcı eklemişler derken 28 gün sonunda iyi oldu
Denizzmomm Gzlgzl maşallah canım Rabbim hepimizin ailesine saglık versin 🤲🏻Şifa brkleyenlere şifa versn amin