Daha çok yeni hamileyim sürekli gerinme isteği geliyor gün içinde. Ama hamileliğimi öğrendiğimden beri hiç uzanarak gerinmiyorum ama belki daha kötüsünü yapıyorum 😔 bacaklarımı gerdirip bütün karnımı kasıyorum ve resmen karnımın içini elimle alıp büküyorum her şey içerde yer değiştiriyor sanki beni inanılmaz rahatlatıyor ama istemsiz oluyor sonra çok kızıyorum kendime. Bir tek bende mi böyle oluyor yoksa siz de gerinirken karın kaslarınızı kasıyor musunuz ? Ve bebeğime bir zararı olur mu çok korkuyorum? 😔