Cramel gulbahar0505 21. Haftada 3 gün önce. Kolumun ağrısı hala geçmedi😅biri dokununca aklım gidiyor kaldıramıyorum kolumu😑
halitefe gulbahar0505 20. Haftada oldum canım 2. Biraz hamlama oldu çok hafifte ağrı bir haftada azalarak geçti ikinci dozda 25. Haftada oldum o hiç acımadı
Minigim20 gulbahar0505 bende 19 haftada oldum ilk vurulduğu an bı şey hissetmedim ama bı iki saat sonra kolumu kaldiramadim ağrıdan iki gün geçmedi ağrısı
Cramel gulbahar0505 ben öyle yapmıştım o gün de yattım dinlendim ama ertesi gün daha çok ağrım oldu gece zonklamasından uyuyamadım resmen 😅
gul9686 Haftada yaptırdım canım cok hafif bi ağrı oluyo yorumlarda asırı asırı ağrı oluyo falan diye okumustum ama öyle olmadı cok şükür doğum yapcaz bunun acısı ne ki🤭
gulbahar0505 gul9686 Aynen öyle canım Allahım güç kuvvet versin inşAllah kolay bi şekilde atlatalım :)
Nur-1 20-24 haftası aralıklarında oluyor diye hatırlıyorum öyle yaptırmıştım bende 2 dozu, ama çok ağır bi iğne ya 🤦🏻♀️ İlk vuruldugunda kolumu kıpırdatamıyodum saçlarımı eşime toplatıyodum 😁 3-4 gün sürüyordu bu agrı 😬