Her hamilelik bir değil 😊 32.haftadayım bende de çoğu insanın bu haftada yaşadığı belirtiler yok. İlk 3 ay kilo vermedim, kusmadım, herkes tetanoz aşısından şikayetçi genelde 2 doz yaptırdım hiçbi yan etki ya da şikayet yaşamadım. Olabilir her hamilelik her bünye aynı değil 😊