Denizzmomm ben Defne hastanesinde İlknur Sevinçli’ye gidiyorum gayet ilgili, çok güzel anlatıyor her şeyi, gösteriyor bak burası bu şurası şu diye çok çok memnunum. Daha önce mozaikte bir doktora gidiyordum ama hem hiç ilgili değildi hem de minimum üç saat kapıda bekliyorduk randevu aldığımız halde 😕 bekleme alanı da çok küçük mozaikte herkes iç içe duruyor hele ki şu dönemde bayağı tehlikeli