Npyn09 cnm bnim Bnde 33 haftalıkta ara ara sertleşmeler oluyordu geçiyordu sonra ama bir gün 08:00 de başladı taki 22:00 baktım olmuyor duş aldım karnımı ovalıyırum ekşili bişeyler yiyip içiyorum tatlı yiyorum rahatlarım diye ama yok acile gittim utrasonda baktı bebek kanala girmiş ondan dedi attan baktı açıklık var mı diye açılmam da yoktu nst e de sancı da çıkmadı doktor kanalda olduğu için bide büyüyor yeri dar oluyor ondan oluyor dedi be eğin hareketlerini takip et hep öbün dışında bebeğinin sağlığı gayet yerinde dedi şimdi 36+5 günlük olduk hala öyle oluyorum hata bazen karnımı yırtacak şekilde oluyor dayanacak gibi değil gerçekten bide midemin altı orası sanki tırnaklarıyla içten çizmiş dıştan ovalarken bile agrıyor düşünün sertleştikce yüzüme sıcaklık basıyım boncuk boncuk terlemeler ve çarpıntım oluyor kalbim aşırı hızlı çalışıyor çok şükür bir kaç saniye sürüyor geçiyor şimdi kaşığıma ara ara bi sancı giriyor vajinala batmalar oluyor belimde hafif agrı var az önce WC e giderken bebek vajinala bi yükledi dedim aha da geliyor hala vajinalda sızlama var 🥴🥴 ayın 30 kadar durursa Bebiş kontrolümüz var bakalım be durumdayız 🙈🙈