Kızlar dogurdummmm bende benim minigim yasak flan dinlemedi sabahtan nisanim gelmişti ara ara da adet ağrısı gibi ağrılar giriyordu akşam saat 23:00 te belimden girmeye başladı ve akıntı koyu kahverengiye dönmüştü doktorumu aradım hastaneye gel ebeler bir baksın dedi geldik ama akıntıyla beraber suyumda gelmeye başladı ebe bir baktı ki 7 cm acilmam ama ilkinde sezaryan olduğum için (22 haftada erken doğumla kaybettigim bir meleğim var ) hemen doktoru aradılar malesef ki genel anestezi oldum hiç istemiyordum aslında spinal konuşmuştuk doktorumla 30 kasima gün vermişti bu arada acilmam çok olduğu için spinali bekleyemeyiz dedi doktorum ve girdik hemen ameliyathaneye çıktığımda tam saati hatirlamiyorum ama şuan minik kızım yanimda uyuyor 3kilo 70 gram 50 cm doğdu sütüm gelmediği için az önce biraz mama verdik kuzum karnı tok olunca uyuyor hemşire 3 saat snra kaldır emzir dedi kaldiricaz şuan agrimda çok fazla sabah 9 da ilk yürüyüş olucak ve gazımi çıkartmam lazim ama böyle bir mucizeye insan inanamiyor küçücük ağzı burnu rabbim isteyen herkese nasip etsin bütün hamislere de sagsalim kavuşmayı şimdiden hayırlı doğumlar hepinize 😇😊😇