Nilaybaysun oluşmaya başladıysa çatlak kaçınılmaz maalesef. Çatlamadan önce nemlendirmek gerekiyor . Ben her gün nemlendiriyorum göbeğimi zeytinyağı sürüyorum ama göğüs kısmına sürmedim saldım gitti . Çatlayacaksa da çatlasın yapacak bi şey yok kış günü zaten hava soğuk bütün vücudu yağlamak çok zor geliyor göbeği tek yapıyorum şimdilik 😥