edalianne çok merak ediyorum ya, ebeler nasıl, pandemiden dolayı süreç nasıl ilerliyor, doğum sonrası özel odası var mı, aklıma gelmeyen sorulatın cevap ları sizde kızlar😊
Smctn edalianne doğum yapmadım hamileyim 4 kere yattım hastanede malesef özel oda yok çok istedim ama hep yok dediler penceresi olmayan oda bile var bi oda 2 yatak malesef doğumhane doktorlari iyi ebeleri bilmiyorum hasta bakıcıları var ama yok gibiler onların işinide hemşireler yapıyor
Efsunnaz edalianne ben ozgur hocaya gidiyordum 3 hafta once orada dogum yaptim bir daha asla kesinlikle tavsiye etmem zorunlu olarak sezeryan oldun 1 gece oncesindne suyum geldigi icin yatisim yapildi o gece benimle ilgilenen erkek doktorlar cok nazik kibardi sabah nobet degisiminde gelen kadin asistan doktorlar yuzunden 1 hafta gelemedim kendime. Acilmam sancim olmadigi icin sezeryan karar verdiler sezeryan olacagim halde gidip gelip alttan hala muayene ettiler. Dogum yaptim hala davranislari kabaydi dogumdan sonra gozetimde kaldığımız dogumhane tam bir kaos ne gurultuleri bitti ne sesleri gulusmeleri. En son ben yeter artik cikarin beni basinizdaki doktorla gorusmek istiyorum dedigimde ancak beni odaya çıkardılar. Hic hatirlamak bile istemiyorum
edalianne Efsunnaz yaa 😟bende sezeryan olursam Özgür hoca iyi diye gidiyordum özgür hoca gelmedi mi doğuma
emelbulbul Ben ıkı buçuksene once yaptm ıyıydı skntı yasamadım ama sehır hastenesını onerırım hecattepeye bakılrak
Efsunnaz edalianne ozgur hoca girdi doguma ama dogumdan sonrasi onemli olan. Ozgur hocayi benim gordugum toplamda 45 dk felan 😂
Ozlllmb edalianne bende hacettepe doğum yapicam murat hocaya görünüyorum umarım aksilik çıkmaz 😕 yorumları görünce ürkmedim de değil kaç haftaliksin canım sen
edalianne Ozlllmb 23. haftadayım ama bnde senle aynı durumdayım suan🤔🙄 ne zaman gitsem en az 2 personel oluyor hocanın sırasında, kötü olsa bilirlerdi diye düşünüyordum ama bilemedim
Eslina175 Ozlllmb bende murat hocaya gidiyorum canim memnunmusun?Cok telasli bir dr degilmi sencede😁Derdini anlatmak icin hizli konusma egitimi almak gerek gibi🤷♀️
Ozlllmb edalianne ben 33. Haftada başladım murat hocaya 37 haftalık olduk ilgi ıyi ama oda özel göründüğüm için doğumdan sonra özel oda tutarım diye düşünmüştüm vede doğuma doktorum girer diye düşündüm ne olacak şimdi 😕😒
Eslina175 Ozlllmb gorumcem murat hocaya gitti doguma gelmedi verdigi parada bosa gitti🤷♀️smdi bende ona gidiyorum sebebi baska ozel dr yok hacettepede birisi daha var oda riskli gebeliklere bakiyorms sadece.
edalianne Efsunnaz ayyy bilemedim yaa. sonrası da önemli tabi umarım düzelir bn doğurana kadar, sanş işi sanırım doktor da ebe de