Suu aynen accık accık ye hafta geçtikçe arttır 😊 haftaya daha fazla yemeyi düşünüyorum ben de mesela 😊 açılmalar başlasın 37. Haftada 😊💕 sağlıcakla kucağına al sen de inş sen Doğuma hazırlık olsun diye yürü😊💕 bol yürüyüş yap😊 sonlara doğru yürümek çok zorlaşıyor ben her geçen hafta yürüme kapasitem azalıyor 😞