Cayirburcu Merhabalar güzel anne ve anne adayları 😊 20+2 günlük hamileyim yalnız son 15 gündür falan idrar yaparken azalma var bu normal mi acaba yada yaşayan var mı ?
Rumeysa66 Cayirburcu Merhaba 20 haftalığım :)bende de var aynı sıkıntı sankı çok ıdrarım var gıbı WC ye gıdıyorum ama çok az gelıyo😀 umarım normaldir.
Elifaysu Cayirburcu tabikide bende oldu çünkü ben lavaboya her dakika gidiyordum sonra oturdum kendi kendime konuusyorum fakat dıştan diyomki neden bu ara tuvalte gitmiorm eşim kahkaha atınca çok utanmıştım sonra tekrar çıktım tuvalete normaldir
Cayirburcu Elifaysu çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için ilk hamilelik olunca biraz pimpirikli oldum sanırım 😁
Elifaysu Cayirburcu🤪ay hiç sorma herşeyi kafaya takıyoruz bebek hareketlerini herseyini🤪pskolojim bozuldu benim doğuran kadar kafayı yerim heralde😂
Elifaysu Cayirburcu sizi cookkk iyi anliorm o halen var bende 😂gecmior bu sefer bebek hareketlerine takavaksin herşeye yani😂😂😂