Merhabalar. 31 haftalık hamileyim ve yattığım yerden kalktığım zaman çatı kemiğimde çok fazla ağrı oluyor ve yatarken sağ bacagımı hareket ettirdiğimde. İlk gebeliğimde de bu şekilde ağrım oldu doktorum açılmam oldugunu söyledi ve 34 haftalık doğuma aldı beni. Şimdi daha şiddetli ağrılar hissediyorum ama doktorum normal oldugunu söyledi açılmam var mı yok mu kontrol etmedi. Korkuyorum bir problem olur mu acaba neden bu kadar ağrım var böyle bi durum yaşayan var mı neler yaptınız. Oturduğum yerden kalkamıyorum resmen