Esraumit Elif2307 rahmetli mina basaranın ismi geldi aklıma 😊 annesininde ismi beril.iki isimde cok guzel ikisinide bırakın bence
Betuluus Elif2307 canım bu aralar herkes Mina koyuyor her dönemin bir favori ismi var sanırım😂😂 çevrem hep Mina yada asel 😂 Anlamlarını bilmiyorum ama Beril’dense Mina daha hoş geliyor kulağa
deletedmom12 cnm bnde mina koycaktım ama anlamı beni vazgeçirdi mina demek kuranda mekkede şeytan taşlanan yer anlamına geliyormuş . ama lina ismi güzel tavsiye edebilrm kuranda hurma fidesi olarak geçiyor
Elif2307 deletedmom12 canım nete yazarsan mina arapçada liman demekmiş arafatta da müslümanların beklediği yermiş Nihat hatipoğlu mina ismi yazarsan dinleyebilirsin💞
GzdeSevinSeyhan Merhaba bende 31. Haftamdayım. İnşallah Beril olacak kızımın ismi👍🏼 Ne olcak dediklerinde söylediğimde herkes çok güzel diyor çok duyulmamış kulaga hoş geliyor diyor. Anlamıda güzel değerli taş, zümrüt demek😊❤