mucizemelegim merhabalar, bende ilk bebeğimi erken doğumla kaybettim şimdi oğlumu bekliyorum 3 hafta önce serklaj oldum bende çok korkmuştum sizin daha çok korkmanız normal serklaj sonrası su gelmeside yaşamışsınız, ama Rabbime sıgının ve doktorunuz çok önemli ona güvenin alanında iyidir umarım dualarım sizinle insallah çook güzel geçer 🙏 kaç haftalıksınız bu arada