Gencesma Kızlar ben geçen ay rahım fılmı cekıldım ve 9 gün gecıktı sol kasıgım da sancı var sıce gebelık olabılırmı 🙈
Sahika8989 Gencesma insallah hamilesindir 1 hafta sonra test yap insallah guzel haberlerini aliriz ❤ bol bol yat dinlen canm bide iliskini sk tut
Mega123 Gencesma Hayırlı haberler alırsın inşallah 9 gün baya iyi kesin çıkar hamileysen. Haberdar et inşallah 😇
Ipek0z Gencesma inşallah canım, sabahki ilk idrarınla yapmanı tavsiye ederim daha kesin sonuç veriyormuş. Bize de haber ver yapınca 😍😍👏🏼👏🏼👏🏼