Ayseozcan birmelekannesi_ normal cnm üzülme bir kaç hafta daha bekle net hissedeceksin şimdi uyuma haftaları sürekli 🤗
FasulyeninAnnesii birmelekannesi_ bende 17+3 ün bende pek hissetmiyorum canım normal heralde bende merak ediyorum ne zaman hissederim diye sadece arada biri karnımı gıdıklar gibi oluyor o kadar😊
Ayseozcan Gulsen4224 maşallah cnm daha bekle bak nasıl hareketler hissedeceksin uykundan bile uyaracak kuzucuk seni 🥰
Ayseozcan aselsura123 maşallah cnm normal şu an uyuma haftaları küçük küçük hissedersin benim de bir hafta önden gidiyo bu cok iyi bişey erken doğarsa faydası cok oluyor benim hep prematüre doğum oluyor
aselsura123 Ayseozcan Aynen canım doktor da sezeryan olacağım için 10 gün öne çekmişti erkende olabilir dedi hayırlısı olsun inşallah 😊