ikiz-kelebeklerim Arkadaşlar bogazimin sağ tarafı çok ağrıyor yanıyor zor yutkunuyorum başına böyle birşey gelen oldumu ki önceden de aynı olmuştum bademcigim şişmiş zor geçti napsam bilemedim acil yardım 😏
ummomerbera ikiz-kelebeklerim benim çok sık boğazlarım agrirdi doktorum pastil kullanabilirsin demişti. İstersen sende doktoruna sor pastil için. İşe yarıyor
Melikekpln ikiz-kelebeklerim baska yapacak bisey yok doktoruna gittiginde bildir tahlillerine baksin tekrar
elifbarcin65 Bence nane limon yapin ve bogazini sarin yatarkende sarin geciyor benimki bi deneyin isterseniz