İyi akşamlar herkese kızlar. 2. Gebeliğim bu ve ilkinde hiç böyle bir sorun yaşamadım. Aniden göğsümde veya midemde bir şancı başlıyor sırtıma doğru ilerliyor. O kadar kötü ki mahvoluyorum sonra kusturuyor. Kaç kere acile gitmek zorunda kaldım serum takip gönderiyorlar sadece. Kadın doğuma da gideceğim fakat aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba çünkü bazen dayacak gücüm kalmıyor olduğum yere bayılacak gibi oluyorum.