Merhaba bayanlar bende aranıza yeni katıldım şuan ikinci bebeğime hamileyim daha 7 haftalık ama ilk hamileliğim sezeryanla oldu oğlum 4 yaşında şuan tekrar sezeryanla doğum yapmak korkutuyor şimdiden valla
Sezeryanla 2 ci bebeğini kucağına alan varmı nasıl zor oluyor mu ?