Hatice35 14 aylık evliyim eşimle bebek istiyoruz fakat çikolata kistim var Bi kaç arkadaş bana bu macunu tavsiye etti kullanmak istiyorum macunu kullanıp kistti küçülen hamile kalan arkadaşlar görüşlerinizi almak istiyorum 🌺
makca Bende polikistik vardı ve macunu kullandım clife ondan mı bilmiyorum 3 ay sonra hamile kaldım bence mutlaka denemelisin cevremdede çok fayda gören var ❤️
Hatice35 makca ay ne güzel daha hiç kullanmadım mutlaka kullanıcam sonuç olarak bitkisel bir macum ablamda kullandı hamile kaldı ablamın pkos ve çikolata kisti yoktu ama kadınların yumurtalıklarını geliştirdiğini duydum inşallah banada iyi gelir 🤲
Elifcidem44 Bende macunla hamile kalanlardanım. Hormonlar uzerinde çok buyuk etkisi var. 12 yildir 250 nin altina Dusmeyen prolaktinim onunla dustu. Nasip olursa 1 haftam kaldi doguma 😍
Hatice35 Elifcidem44 Allah size bağışlasın inşallah 😍benim çikolata kisti dışında hiç bir sorunum yok inşallah bu macun hamile kalmamı kolaylaştırır yine herşey Allahın taktiri