Didemagc benim erken doğum riskim var diye almıştım iyi ki de almışım erken doğum yaptım ve bebeklerim küvöze girdi diye sağıyorum sürekli. Mamajoo tekli elektrikli kullanıyorum ve çekiminden çok memnunum. Emzirme haftasına denk gelmiştim ben. Normalde 300 küsur lira, benim şansıma 199′a inmişti🌸