ftmaadgzl Merhaba anneler ☺️ 20+1 yarın detaylı ultrasona gireceğim ilk defa yüzünü görme şansım olacak çok heyecanlıyım arkadaşımınki göstermemiş bildiğiniz bi taktik varmı açmı gitmeliyim tokmu yada çikolata mı yemeliyim ??
Haticekablan ftmaadgzl Bende iki tane çikolata yiyip öyle girmiştim ve gördüm çok şükür umarım sizde görürsünüz 🤲🌸😊
Sadeceduygu ftmaadgzl tok gittim çikolata yedim yürüyüş yaptım yüzünü karnıma yasladı ve asla dönmedi. Halbuki o kadar da konuştum dönsün diye 🙈
Babyy1S ftmaadgzl ben aç gittim saati sabah almistim saat 8 de girdim aşırı hareketliydi sadece az bir açma ve vişne suyu içtim gitmeden vişne suyu iç önceden
Janjan ftmaadgzl detaylıdan sonra bilgi verir misiniz hangi doktor bakacak acaba bende bu hafta giricem de merak ediyorum
Nisanurunannesi3850 Tok gitmelisin özellikle visne suyu icmelisin gitmeden🤗 Ben her gittigimde iciyorum ultrasonda dans ediyor
halitefe ftmaadgzl baklava ye ve vişne suyu iç canım bak bakalım nasıl fıkırdıyor benimki çikolataya bile tepki vermiyordu baklavayla çözdük işi
hulya1esila Çikolata da yedim tok da gittim ama nafile 40 dk boyunca pipisini gösterdi sadece yandan çok az yakaladı doktor o kadar 😆😆
Aygul01 ftmaadgzl yani bu bebege o an bağlı istedigin kadar çikolata baklava meyve suyu ye iç cocuk göstermeyince göstermiyor 😅 ama tok gitmek ve şekerli seyler yemek cocugu hareketlendirir o yüzden oyle tavsiye ederler.
Bsraklc92 ftmaadgzl ben çikolata yiyip gittim mışıl mışıl uyuyordu daha sonra ki kontrolüme aç gittim 2 saniye yerinde durmuyordu bebişten bebişe fark ediyor özellikle benim ki tatlı şeyler yiyince hiç hareket etmiyor bir de kız olacak yani 😂😂