aylh4467 10 haftalık olduk mide bulantım kesildi gibi prilam kullanıyorum gerçi ona rağmen oluyordu ama bugün kesildi gibi iştahım da açıldı gibi acıkmaya başladım iştahsızlık da vardı geçti gibi siz de durumlar nasıl var mı bulantıları kesilen
Yurdagul2525 aylh4467 12+2 haftaligim ama hic bulanti yasamadim bir kez olsun kusma falan olmadi cok sukur ama ablam benim tam tersim cok mide bulantisi vardi herkezin farkli oluyor tabi sizinde yakin zamànda tamamiyle biter insallah 😍
Merveokan aylh4467 bende mide bulantisi çok yaşadım aynı ilacı kullandım ve uyku yaptığı için bıraktım sabrettim yavas yavaş geçiyor ama bu aksa. Birden bi kan geldi şuan da geliyor sabah ilk doktor yolu sürekli yatıyorum ilacımı da aldım inşallah bebekte birşey yoktur 🥺🥺
esracik aylh4467 bende 10 haftalık oldum düne prilam dr kullanıyodum ilacım bitti tekrar da almadım ama kesilmiş gibi bulantılarım ya da eskisine göre daha az çok şükür :)
mucizem2222 Benim tam tersi oldu bu haftaya kadar o kadar güzel geldim ki ama artık mide bulantısı böyle et balık ismi geçince bile bulantı gelmeye başladı 😣
kedidirokedi 11+1 haftalığım şimdiye kadar 1 ya da 2 kere midem bulandı ve çıkardım onun dışında iyi gidiyor çok şükür bazen sabahları yarım avuç beyaz leblebi yiyorum
aylh4467 Merveokan inşallah yoktur canım Allah korusun onları sağ salim kucağımıza almak nasip olsun. İhmal etme yarın git hemen için rahatlar en azından
Merveokan aylh4467 allah razı olsun valla sabah gittim şükür iyi sadece ufak bi kanama alanı var yatıp dinlenicem