Elifyusuf41 Arkadaşlar merhaba 8 haftalık gebeyim ve pozitif olduğumu öğrendim bebeğim için endişeleniyorum doktorlar herhangi bi sıkıntı olmaz diyor ama benim gibi yaşayıp atlatanlar var mı yardımcı olursanız çok sevinirim
Mutlubirannee Elifyusuf41 Daha çok başındasın canım tedirgin olma, son haftalar olunca doğum sıkıntı ama hemen atlatabilirsin allahım şifa versin