Esmanurkctp Cappon benimde son 1gğn canım doğmazsa gel dedi doktor kontrole herşeyi çok iyi dedi doktor ne derse onu yapıyorum sende git bir muayene ol bilgi iste
Ysmn_13 Benimde şu anda ikinci hamileliğim we 11günüm kaldı oğlumda 40+3te doğdu günüm geçmişti doktor yatış wermişti ne sancım wardı ne açılmam hastaneye yatınca muane yaparak açılmam olmuştu sonra sancılar başlamıştı
Esmanurkctp Ysmn_13 erkek bekler derler benimde yarın 40haftam doluyo kontrolüm var sence alttn muayene ederler mi devlete gidiyorum hiç yapmadılar ama
Gulerdem Esmanurkctp 39+2 olduk bizde nst de sancı çıkıyo ama açılma yok yarın doğum günüm tek isteğim bu gece yada yarın doğum yapmak 🤲😊
Esmanurkctp Gulerdem ay inşallah olur o zaman🙏🏻❤️dua et bende bu gece 40ı dolduruyorum sağ Salim doğuruyım 😂
Gulerdem Esmanurkctp hepimiz hakkında hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kavuşalım bebişlerimize bian önce 😍😊
Ysmn_13 Esmanurkctp kontrolde alttan muane yapmamışlardı bana 40 haftam dolunca yatırmışlardı hastaneye direk ondan sonra alttan muane ettiler iki gün hastanede yattıktan sonra doğmuşdu oğlum erkek bebekten çok ilk hamilelikler biraz bekletio