Havacianne otacının sarımsaklı doğal bi şampuanı var ben onu kullanıyorum çok dökülmem vardı banyo giderim tıkanıyordu yıkanırken sonra tararken tarakta yumakla saç oluyordu şampuanı kullanmaya başladıktan sonra bir iki haftada yavaşladı ve kullandıkça dökülme durdu. Şu an normal seviyede üç beş tel dökülüyor. Tavsiye ederim.