Senaarass bende yapılma taraftarıyım bütün organlara bakılıyo plesentaya damarlara falan eline ayağına yüzüne çok şükür bende bişey çıkmadı ama anne karnında tedavisi yapılabilen yada doğumdan hemen sonra müdahale gerektiricek durumlar varsa erken teşhis oluyo