Elifinzeytini sabah 8 de sezeryan ile doğuma giricem inşallah kalbimm sıkışıyo midem bulanıyo içimde kelebeklerr 🦋
Gupssse Elifinzeytini rabbim doğumunu kolaylaştırsın ınsallah bizlere de dua et meleğini de sağlıkla sıhhatle huzur ve mutlulukla büyüt insallah
Mekselinda Ayyy bebek geliyor hiç kalbin sıkışmasın tam tersi çok heyecanlan kavuşacaksınız yarııınn güzel duşa gir geceden rahatla biraz🥰
Aylnslm Elifinzeytini ay bende seninle aynı saatte doğum yapıcam inşallah canım sezaryen olucam bende yatamıyorum heyecandan hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah
Sedaca Elifinzeytini hayırlısı ıle kucağınıza alın ınsallah dualrım sızınle❤️ Bende cuma gunu ınsallah yasayacagım aynı seylerı