Demetslt Essuu bende muzdaribim bu konuda. Ilac yazmadı bana sadece yastigini yuksek tut maden suyu ic falan dedi. Ama naneyi cay gibi demleyip içebilirsin mideye cok iyi geliyor. Laktossuz süt içmek de iyi geliyor
Ay80 Essuu beraber aynıymışız canım bende aynı dürumu yaşıyorum dr sordum bebek ve rahim büyüdüğü için miğda ağrıması bel ağrıması olurmuş mecbur dayanacağız bebeğimiz sağlıklı olsunda
gulsah_16 Bende de aynısı oldu sırt ağrısı yapıyor nefes alamıyorsun acile git parolun serumunu veriyorlar okadar iyi geliyor ki boşu boşuna çekme o ağrıyı çok kötü birşey
Essuu gulsah_16 kaç haftalıksınız ? Sizin de her gün ağrı oluyor mu? Normalde mide ağrıları 5aydan sonra başlaması normal diyorlardı ama benim çok erken başladı , acaba bi sorun mu var diye panikliyorum
Essuu Demetslt kaç haftalıksınız ? Sizin de her gün ağrı oluyor mu? Normalde mide ağrıları 5aydan sonra başlaması normal diyorlardı ama benim çok erken başladı , acaba bi sorun mu var diye panikliyorum
gulsah_16 2.ay da başladı benim şuan 7.ayıma girdim aç kalma bak açlıktan da oluyo sık ve az ye Essuu