Salser1985 Prensesimamine hayırlı doğumlar sağlıkla al bebişini kucağına kaç haftalıksınız suyunuzun azalması belirti verdi mi
Prensesimamine Salser1985 Ahmetefeyagmur amin inşallah❤️ Hayır hiçbi belirti vermedi neden olur bilmiyorumda
Prensannnemm Prensesimamine Rabbim kolay kurtarsın insAllah bende 39.1 deyim hayırlı doğumlar insAllah 🤲🥰
Gkcen-61 Allah yardımcın olsun kardeşim dilinden zikri düşürme sana olumsuz konuşan ebe falan olursa da takma seni korkutmalarina izin verme kontrol sen de olsun
smyra32 Rabbim yardımcın olsun cnm . Sağ salim kavuşursunuz inşallah . Kolay doğum nasip olsun inşallah 🤲🤲🤲