FatRam_1703 Az önce uyumaya yattım uzandım aradan beş dakika falan geçti karnımda bir pıt pıt diye hareket hissettim acaba bebeğim hareket mi ediyor 19 haftanın içerisindeyiz şu an anlam veremedim elimi koydum bir defa daha oldu sonra kesildi🤷🏻♀️
Yunel FatRam_1703 evet canım hayırlı olsun bebişin artık kendini sana hissettiriyor ilk gebeliğin mi benim 2 inci gebeliğim ve 13 haftalığım ama geçen gün pıt pıt hissettim çok erken dedim ama dün gece epey Bi hissettim hatta eşim bile hissetti ikinci erken hissedilir diyorlardı ama bu kadar sanmıyordum darısı hissedemeyenlere inşallah canım ilkinde de 17 de hissetmiştim 😊
egemommm FatRam_1703 bende 19+4 üm karnımın içi gıdıklanıyo galiba hissetmeye başladım bende 😃 akşamları uzandığım zaman daha çok oluyor
FatRam_1703 Bubis41 Yaa 😮😭 Gercektenmi ilk defa hissettim sanırım çok güzel bir duygu inşallah bebeğimdir o hareket🤲
Nisanurunannesi3850 Evet bizde 19. Haftamizdayiz 2 haftadir hissediyorum sırt üstü yatinca cok hareket ediyor elimle hafif bastiriyorum gelen yere değip geciyo☺şuanda hic durmuyo elinizle pit sesi gelen yere hafif bastirirsaniz gayet net anlarsiniz
Amed2121 Nisanurunannesi3850 canım hergun mu hissediyorsun bende 1 hafta oldu hissediyorum ama hergun degil bugün de hissetmedim hiç uğraştım da hissetmek için yok normal mi 18 haftalıgiz
FatRam_1703 MihricanA Ayy yeterli hareketini hissedeyim tekmelere razıyım vallahi çok merak ediyorum nasıl bir duygu diye babasida öyle her aksam eli karnımda tekme bekliyor 🤦🏻♀️🤣🤣
Amed2121 egemommm hergun mu oluyor canım bende hergun olmuyor bugün baya uğraştım henüz hissetmedim 🤷♀️
erkaninzevcesi Benimde ilk gebeligim 17+1 suan ani bir hareketimde yasa yuksek seste birden karnimin sag tarafi agriyor bebegin tepkisi mi anlamadim
FatRam_1703 erkaninzevcesi Aniden kalktigim zamanda benimde kasıklarımda böyle kasılma oluyor sanki hareket gibi doktoruma söyledim bağların kasılıyor hareket değildir dedi bana💁🏻♀️
Nuray23 19+2yim bende yeni yeni sanki hissediyorum ama yine de emin degilim ilk hamileligim. 😁 gobek deligimin altinda biseyler oluyor 😂
Nisanurunannesi3850 Amed2121 hergün düzenli olmaz bu haftalarda gayet normal korkmaniza gerek yok 🤗 genelde tatlı biseyler yiyip içince sırt üstü uzandigimda hissediyorum
egemommm Amed2121 hayır hergün olmuyor, ama ben kendime stres yapıp paniğe düşmemeye çalışıyorum biraz daha büyüdüğünde daha çok hissedicem diyorum sabırla bekliyorum :)
Bubis41 FatRam_1703 evt canım gun gectikce daha net hissedeceksin hareketlerini hele bide poposunu bir tarafına dayayıp orayı bir kaldırsın sen o zmn gör