elkakimmon canım benım gelişim geriligi hep vardı zaten 4 , 5gun hatta bir hafta da geriden geldiği oldu bu bacak boyu konusun da da minyon olduğum için yani genetik olabileceğini falan söylüyor hoş benim kendi doktorum söylemedi bunu dün acile gitmek zorunda kaldım acildeki doktor söyledi bunu kendi doktoruma yakın zaman da gidicem bakalım onun olcumleri nasıl olucak ona göre bilgilendirecegim canım :)