kdrcck Arkadaşlar normal doğum istiyorum ama aşırı korkuyorum epiduralli normal doğum yapanlar oldu mu olduysa tecrübelerinden bizleri de bilgilendirebilir mi
Mekselinda Şahsen bende bunu düşünüyorum panik atak olduğu için birde. Çok araştırdım doktorların hepsi öneriyor neden böyle birşey varken faydalanmıyoruz ki kötü birşekilde doğum hatırlamaktansa güzel olmasını tercih ediyorum