iey ateş ölçer için yanlış ölçüm yapıyor diyenler bence kulaklığı pis şekilde kullananlardır diye tahmin ediyorum. Benim eşimin ateşi 38-39lardaydı kaç gündür çok korktuk. Bende şüphe ettim acaba yanlış mu ölçüyor diye ama hastaneye gittik aynı ölçümü aldık. Tek kullanımlık kulak aparatı derken o aparatın temiz kullanılması çok önemli. Yani pislik olmadığı sürece yanlış ölçüm yapmıyor ve değiştirmedim ben doğru da ölçtü. Eşimin 3 gün boyunca ateşini değiştirmeden kullandım sorun olmadı. Pislik görseydim direk değiştirirdim orası ayrı. Tüm kulaktan ölçerler aynı şekilde olduğu İçin ben sorun etmedim çünkü kulak ölçer en doğru sonucu veriyor.
kamera için bu kamera 360 derece dönmüyor ama kamera açısı gayet iyiydi ben ille de dönen olsun istemedim. Benim 1.tercihim ayrı telsiz kamerası olmasıydı, tabi tercih meselesi. Oda sıcaklığını gösteriyor, ninni söylüyor, geve görüş başarılı, vox özelliği, karşılıklı konuşma gibi temel özellikleri mevcut. Telsizli olmasını istiyorsan bunu tercih edebilirsin ama uygulamalı da olur diyorsan zaten daha uygun fiyatlı olanlar var canım onlara bakarsın.