hulya_1919 Kızlar bez alacağım kaç numara ve kaçar tane almalıyım tecrübeli annelerin yorumlarını bekliyorum
tbmn hulya_1919 Bende burada duruyum 😊 bugün Migros sanal market uygulamasında Sleepy bebek bezlerinde indirim vardı doğumuma 44 gün kaldı indirimi görünce 2 paket 1 numara bebek bezi aldım içlerinde 40 adet vardı 18.75 TL aldım 1 paketini
L183 hulya_1919 1 paket 1 numara alın bence 1 pakette 2 numara 40 tane civarı oluyo paketlerde bebeğin kilosuna göre devam edersiniz ona göre alırsınız 1 numara çoğu zaman elde kalıyor
GayeGkhn hulya_1919 1 paket alınmalı her bez her bebeğe iyi gelmiyor mesela prima alırısn ama dokunur bebeğin cildine stok yapanların hep elinde patlıyor boyle olunca
Yasemin301 hulya_1919 ben 1 paket 42 li olandan sleepy natural 2 numara aldim 1 numara küçük😊 pisik yapmassa devam ederim
kucuktospam tbmn Doğunca almak daha iyi bence arkadaşım çünkü bazı markaların Slepy demişlerdi sanırım 1 numarası çok küçükmüş bi araştırın istersen
Aygul01 L183 bunu yapmak mantıksız cunku her bez her bebeğin cildine gelmiyor o yüzden kendinize bi marka seçip bir paket yenidogan almak
Hilalbattal01 hulya_1919 Bende molfix yeni doğan göbek oyuntulu aldım 120 li ilk zamanlar çok kaka yapıyorlar çünkü anca yeter diye düşünüyorum
haziranin25i hulya_1919 sleepy nin merhaba bebek seti aldım 2 paket hepsiburada dan 40 TL ye içinde 10 lu alt acma örtüsü 1 numara 20 adet 2 numara 2 adet yenidogan 40 li 3 paket vardı içinde. Bebek bezi için stok yapmayanlardanım bebeğimin poposu kabul edip etmeyeceğini bilmediğim için 🐣🐣
Melek_2323 Ben molfix aldım 240lı anca yetti diye bilirim ilk zamanlar çok kaka yapıyolar günde 8 9 defa falan bna dediler fazla almışsın ama hiçte öyle olmadı
tubik_ hulya_1919 ben de 2 paket 1 numara, 2 paket ise 2 numara var. Toplamda şimdilik 100 adet bezimiz var, doğduktan sonra alırız
elisas-mom Ben Prima premium care tercih ettim 1 numara 70 li paketten 2 paket aldım. Çok almak iyi değil belki küçük yada alerjik reaksiyon gostericek bilemiyoruz.hemen hemen her yerde indirim yakalamak mümkün bittikçe alicam artık 😊
61Aysen hulya_1919 1 numara 40 tane aldim bitincede bebegn kilosuna gire 2. Nda 3 hangisi olrsa onu alicm 1 numra fazla almayin bnce bilemiyoruz belki bebekler tombk dogck 1 numra kuck gelr cok almamkta fayda vr
Beyza_yzk hulya_1919 2 numara slepy aldım ve baya küçük diğer bezlerin 1 numarası gibi 2 numara da göbek oyuntulu yenidoğan için kullanılabilir
haziranin25i hulya_1919 https://www.hepsiburada.com/sleepy-natural-merhaba-bebek-seti-p-HBV00000AI8E0?magaza=G%c3%bcnaysa
theAna hulya_1919 sleepy alacaksanız aklınızda bulunsun 1 numara küçük oluyor ve taşma yapıyor. 3800 doğdu oğlum 1 numara almıştım az sayıda sızma yaptı 2′ye geçtik. 2 de küçük zaten ama 1′e göre daha iyi. Bilginiz olsun 🙏🏻
hulya_1919 theAna sleepynin merhaba setini almayı düşünüyorum 1 ve 2 numaradan 20 tane var içinde ilk etapta yeterli olmazmı? Duruma göre alırız diye düşündüm
theAna hulya_1919 aynen duruma göre alın bence. Ben de böyle düşündüm ne olur ne olmaz diye 40lı almıştım 20si kaldı. Doğumdan sonra dener ona göre devam edersiniz 👍🏻