Herkese hayırlı akşamlar
Bu ay klomene başladım doktorumun dediği gibi ayın 17 19 ve 21 ini degerlendirdik.Bu arada 13 ünde bitirmistim 1 kutuyu .Adetime 10 gün var ama bende kasıklarda ne bir ağrı var ne başka birsey🤣🤣 İlk zamanlar oldu bi cok az da mide bulantısi. Bu şekilde olup hamileliğini öğrenen oldu mu sanırim yine tutturamadık🥺