Elifberk Arkadaşım 30 haftalık hafif bir şişlik varmış vajina içinde değil kenarında bilen yaşayan var mı?
Kubrasnyrt Elifberk benimde 3 hafta önce olmuştu tek taraflı 1 hafta sürdü şimdi geçti canım neden oldu onuda bilmiyorum kendiliğinden geçti
Ebaki Elifberk bn cnm bnm hm sag kenarda hmds iceriye dogru odem var bacagimi suruyw suruye yuruyom 39hafta 2 gunlugum bakalim doğumdan sonra ge cer mi
Kubrasnyrt Elifberk yok ağrı ve acı hissetmedim vajinanın dış kısmı sağ tarafta oldu şişlik sonra kendiliğinden geçti