Busramusti Zhrblt suanda benim durumum için en azından fazla olması iyi gibi gözüküyo ama aşırı bi fazlalık değilmiş hayırlısı olsun hepimiz için sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza 😍😍