gmzcvk ben de 33+5 hamileyim. İnanılmaz ağrılarım var ama aynı zamanda da enfeksiyon var. Eğer çok şiddetli ise bi kan idrar tahlili ver sağlık ocağında ya da gittiğin hastanede. Benim doktorum ağrılardan dolayı şüphelendi, tahlil yaptırdım 1 aydan fazladir yüksek enfeksiyon ile uğraşıyoruz.