Sedanuuurr ben varım kendim için değilde bebeğim için çok düşünüyorum ya olumsuz birşey olursa diye, buradaki olumsuz hikayeleri okumaktan kaynaklandığını düşünüyorum. Dua ediyorum Allah’a bırakıyorum inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🥰