Seda93 Merhaba arkadaslar, aklıma takıldı. Hastanede yenidoğan bebeği küvez beşiğe koyduklarında içinde bebek yastığını hastane mi veriyor? Yoksa kendimiz mi götürmeliyiz ? Takı yastığından bahsetmiyorum.
Oykuaygun Seda93 yastık yok diye biliyorum ama. Bende bekliyim burda doğum yapan anneler bilgi verir bakalım nasılmış 🙈
Ozdmrkbraa Seda93 yastık olmuyor içinde zaten gerekte yok diye biliyorum yeni doğan bebeği neden yastığa yatıracaksınız ki
Seda93 Ozdmrkbraa yastık derken yani küvezin içine koyulabilecek küçük bir şey var mı diye düşünmüştüm. Başına iyi kötü konulması gereken yastık tarzı bir şey. Eksik bir şey götürmemek adına.