Arkadaşlar yaklaşık 1 haftadır bitmeyen bir boğaz ağrım ve kulak ağrım vardı. Doktor bugün enfeksiyon olduğunu söyledi ve zinnat antibiyotik 500mg verdi sabah akşam. Bugün 1 tane içtim ama doktor bebeğe 2.trimester da hiçbir zararı olmadığını söylesede içim rahat değil. 16 haftalık hamileyim. Aranızda gebeliğinde bu ilacı kullanan var mı acaba? İçim rahatlasın 🙁