Zey44 Sevmek3 doğum yapana kadar mahvoldum bacak ağırlarımdan sırf bacaklarım yüzünden bian önce Doğum yapmak istiyodum geceleri hiç uyutmuyodu şükür doğum yaptım ve kurtuldum
izgi Sevmek3 Allah belasını versin huzursuz bacak sendromunun bıktım.36.haftadayım sırf bu yüzden hemen doğsun istiyorum.
esraaoz Sevmek3 hamileyken benimde çok olurdu uykusuzluktan geceler boyu ağlardım magnezyum ilacına başladım ve günde 1tane mutlaka sade maden suyu içtim içinde magnezyum var ve şükür kurtulmuştum hemde sade maden suyu bebeğin gazsız olmasına büyük ölçüde yardımcı oluyo ablamda bende her gün 1 tane içtik hamileligimiz boyunca ve çok şükür hiç gaz sıkıntımız olmadı bebeklerimizde🤗
gmzcvk Bende de var aksam vakitleri hele iskence gibi surekli ya uzanirken sarsiyorum bacaklarimi ya da kasarken buluyorum kendimi, esim anliyor ovuyor o sira cok iyi geliyor Allah razi olsun ama birakinca yine ayni
Kevserozhan Bende öyleyim bıktık artık ama magnezyum eksikliği dedi doktor takviye edici verdi ama yinede geçmiyor keşke akşama kadar iş yapsam hiç bilmiyorum az uzansam başlıyor ve çözümüde yok çıldırmamak elde değil 😏
kdrcck 8 haftalık hamileyim önceden de vardı şimdi sanki daha fazla arttı ne yapsam olmuyor yüksekte tutuyorum aşağıya sallandırıyorum soğuk suya sokuyorum bacaklarımı bana mısın demiyor ve aşırı yanma var ayaklarımda alev alev uyutmuyor
Sevmek3 Bende çok perişanım dün gece 5 kadar uyuyamadım. Gözümden uyku akıyor fakat bacağımı sabit bırakamıyorum. Çok perişanım. Ayın 30 da kontrolüm var diyeceğim doktora