Jale34 Kızlar merhaba bugün 5. Haftaya girdim gebelikte bugün tüy dökücü krem kullanacaktım özel bölgeme tam sürdüm biraz sonra internetten zararlı olduğunu okuyup geri sildim bişey olur mu acaba ??
Kaderozy Jale34 yok canim sanmıyorum olsun o enfeksiyon ihtimaline karşı kullanımı.yasaktir hemen de silmissin zaten
ozlem-06atli Jale34 Hemen silmişsin canım bişey olmaz. Bence ağda yaptır çünkü daha başındasın ve alışmış olursun ileride çok rahat edeceksin. Hamilelik ilerledikçe en rahatı ağda yaptırmak.
mercimeginanne Jale34 asla kullanma gebelikte yasak kimyasal oldugu için genital bölge de.. bende mevburiyetten kullanıcaktım sonra tehlikeli dendi jilet kullanmak zorunda kalmıştım ilk haftalar. Ağdayı öneririm kendin yapamıyorsan kuaföre git bence