Nzl24 Melos 30+2 haftalığım bende dün kontrolümüz vardı kızım 1550 gramdı canım doktorum bu haftalarda 1450 ile 1600 gram arasında olmasını bekleriz seninki 1550 gram gayet iyi normal kilo ve boya sahip ne az nede fazla ideal dedi
Ttgctrn 30+4 kontrolümde 1800 civarıydı gelişimi normal demişti dr. Sadece biraz kafası büyük bir kız olacakmış 😂