NerminBal canim bütün kan ilaçlarında afedersin dışkıda koyuluk oluyo. O hepsinde var. Hatta çoğunda kabızlık oluyo mide bulantısı yapiyo. İnan bu en iyisi. Bende sadece dışkı koyulugu oldu onun dışında bir şikayetim yok onun için buna devam edecm. Evt doğuma kadar dedi doktorum kullanilabilir. Tabii istersen kendi doktoruna da danış