Benim 14.4 haftalık kesin kız dedi doktorumuz sizce yanılma payı varmı??
Emel-123 canım o haftalrda net belli oluyor hayırla gelsin 🙏🏻
Emel-123 kızda yanılma payı oluyor diye biliyorum. Sağlıkla gelsin 🌼
zhr38brhn amin çok sağolun 🙏🌹
Oykuaygun amin cümlemizin inşallah 🙏🌹